تابناک هرمزگان_سرمایه گذاران متعدد در حوزه های نفت و انرژی، لجستیک و صنایع دریا پایه، شیلات و کشاورزی، صنایع و گردشگری با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم ضمن آشنایی با فرصت ها و ظرفیت ها در جزیره نسبت به سرمایه گذاری در این منطقه ابراز علاقه کردند.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 08 November 2023

به گزارش تابناک هرمزگان، بسته ها وطرح های سرمایه گذاری قشم با هدف تسهیل فرآیند آغاز فعالیت سرمایه گذاری و منطبق بر نیازهای اصلی جزیره آماده شده و بررسی مطالعات اولیه و تعیین اولویت های اقتصادی این طرح ها می تواند موجب آسودگی خاطر سرمایه گذاران علاقه مند باشد.

البته فرصت های سرمایه گذاری جزیره تنها به بسته های ارائه شده در نمایشگاه محدود نمی شود و امکان اجرای طرح های دیگر با فناوری های جدید و سرمایه گذاری بیشتر متفاوت با طرح های اولیه برای سرمایه گذاران علاقه مند وجود دارد.

جزیره قشم دارای موقعیت منحصربه فرد از نظر جغرافیایی و ژئوپولتیک می باشد و برخوداری از 500 کیلومتر ساحل، 17 میدان نفتی و گازی، قرارگیری در یکی از مهمترین آبراهه‌های بین المللی، برخورداری از نخستین ژئوپارک منطقه غرب آسیا و جاذبه های گردشگری فراوان، برخورداری از معافیت و مشوق های مالیاتی این جزیره را به یکی از منطاق جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

گفتنی است، دهمین دوره رویداد بین المللی کیش اینوکس به میزبانی منطقه آزاد کیش و با حضور مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد، مدیران عامل مناطق آزاد، مدیران ارشد نظام بانکی، بورسی، اتاق بازرگانی، صاحب نظران اقتصادی کشور، سرمایه گذاران داخلی و خارجی از تاریخ دوشنبه 15 لغایت پنجشنبه 18 آبان در مرکز نمایشگاهی بین المللی منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام//

برچسب ها: منطقه آزاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار